.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لائینی :جهش تولید آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد
نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: جهش تولید و رونق اقتصادی آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد و باید کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی تعطیل شده‌ را فعال کرد.

به گزارش شمال نیوز،  آیت اله محمدی لائینی بعدازظهر چهارشنبه در نشست متولیان بخش صنعت استان، ضمن قدردانی از تلاش‌های تولیدکنندگان، صنعتگران و کارآفرینان بیان داشت: تقویت بنگاه‌های کوچک و متوسط موجب رونق تولید و زمینه‌ساز جهش تولید خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان مازندران اظهار داشت: شهرک‌های صنعتی یکی از دستگاه‌های اجرایی استان است و در سالی که بنا به فرموده مقام عظمای ولایت، سال جهش تولید نامگذاری شده است، می‌تواند به تحقق این شعار کمک کند.

 

امام جمعه ساری با اشاره به تعیین تکلیف زمین‌های راکد و غیرفعال در استان خاطرنشان کرد: باید با برنامه‌ریزی صحیح و مستمر، واحدهای غیرفعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تعیین تکلیف و زمینه فعالیت مجدد این واحدها فراهم شود.

 

وی اظهار داشت: برنامه‌ریزی و نظارت باید اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی باشد و شرکت شهرک‌های صنعتی باید رویه‌های نادرست در حمایت و راهبری صنایع متوسط و کوچک را شناسایی و آسیب‌شناسی کند و از همه فرصت‌ها برای توانمندسازی واقعی صنایع بهره گیری کند.

 

آیت اله محمدی لائینی تأکید کرد: استفاده بهینه از زمین و واگذاری به سرمایه‌گذارانی که دارای اهلیت سرمایه‌گذاری هستند باید به جدیت مد نظر قرار گیرد.

 

امام جمعه مرکز استان با بیان اینکه رونق و جهش تولید آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد تصریح کرد: مهمترین دغدغه درحال حاضر، ایجاد اشتغال و تولید است و همه مسئولین باید برای حل این معضل کمک کنند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.